بلاگ

نوشته بلاگ

مزیت توری های پلیسه

توری های آهنی دارای ایرادهای اساسی هستند: تور از جنس آهن دچار زنگ زدگی می گردد، حفره های توری بزرگ است، از طرف دیگر چارچوب آهنی و چوبی و آلومینیومی فضای زیادی را اشغال می کند و ضمن آسیب پذیر بودن، پس از مدتی دفرمه می شوند و عملکردشان دچار مشکل می شود.

جهت رفع این ایرادات اساسی، نوعجدیدی از توری ها بوجود آمدند که چارچوب توری بصورت ثابت به در و یا پنجره بسته می شود و با توجه به انعطاف پذیری جنس خود توری، به جای باز و بسته شدن چارچوب، توری ها باز و بسته بشوند.

بنابراین یکی از بهترین انواع توری های درو پنجره، توری های پلیسه یا همان جمع شونده می باشد. این توری ها در مواقعی که پنجره بسته می باشد در قاب خود جمع می شوند و گرد و خاک و کثیفی روی انها نمی نشیند و باعث افزایش طول عمر محصول می گردد. بصورت کلی توری های پلیسه یک طرفه باز شو، برای انواع در و پنجره ها مناسب می باشند مگر اینکه ابعاد در و پنجره بزرگ و یا خیلی کوچک باشد و یا در موقعیت نصب توری محدودیتی وجود داشته باشد که نیاز باشد نوع توری تغییر یابد.

گروه در و پنجره آلا با بهره مندی از چندین سال تجربه خود در زمینه تولید انواع توری ها در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و بهبود نحوه عملکرد توری های پلیسه نسل جدیدی از آنها را طراحی و تولید نموده است که از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    با توجه به آزاد بودن توری در عرض ها در داخل ریل خود، در طراحی توری پلیسه آلا در این دو قسمت از پرز های مویی استفاده شده که موجب عدم عبور حشرات از بالا و پایین تور و همچنین عدم تجمع گرد و خاک و آلودگی ها در این نواحی می گردد.

2-    در سیستم توری پلیسه آلا نیاز به مشخص کردن جهت باز و بسته شدن توری نمی باشد و با توجه به طراحی آن در هر جهت قابلیت چرخاندن و نصب آن در دو جهت را دارا می باشد.

3-    استفاده از ملزومات پلاستیکی با بالاترین درجه کیفی جهت استقامت بالای توری، و نیز امکان انتخاب رنگ مورد نظر پروفیل های آلومینیوم و یراق آلات (سفید، مشکی، قهوه ای، شامپاینی و طرح چوب).

4-    قابلیت باز و بسته شدن چارچوب توری در جهت شستن و نظافت آن از جمله ویژگی های توری پلیسه آلا می باشد.

5-    از لحاظ ظاهری این مدل از توری دارای ظاهری یکنواخت بوده و دید یکدست و زیباتری را دارد. همچنین چارچوب توری در پشت پنجره قرار می گیرد و از داخل خانه به هیچ گونه فضای دید را محدود نمی کند.

 

جهت اخذ مشاوره مطلوب و بهتر در خصوص انتخاب نوع توری می توانید به صورت رایگان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش