بلاگ

نوشته بلاگ

تفاوت یراق های آلا و آلا استار

برای ساخت و مونتاژ توری های پلیسه یک سری از قطعات پلاستیکی جهت اتصال قاب آلومینیومی توری مورد استفاده قرار میگیرد. این قطعات به صورت ست برای هر توری مورد استفاده هستند و برای سیستم توری پلیسه آلا شامل 8 قطعه می باشد که 4 گوشه،2 متحرک و 2 بسته نخ را شامل می شود. همچنین در سیستم آلا استار با توجه به اینکه بست نخ در گوشه ها تعبیه شده است هر مجموعه شامل 6 قطعه می باشد که 4 گوشه و 2 در پوش متحرک می باشند . با توجه به عملکرد و اهمیت این قطعات گروه صنعتی آلا با بهره مندی از ماشین آلات تزریق پلاستیک و قالب های مربوط به هر کدام از این قطعات و با استفاده از مواد ای بی اس درجه یک نسبت به تولید آنها اقدام می نماید.

لازم به ذکر است جهت بهبود عملکرد و افزایش طول عمر یراق آلات از غلطک ضد سایش در این مجموعه استفاده گردید تا به مرور زمان و در اثر سایش نخ تعادل توری غلطک دفرمه نگردد.یراق آلات پس از تولید مونتاژ و هر 50 ست در یک کارتن بسته بندی می گردند . گروه صنعتی آلا تمام تلاش خود را جهت ساخت قطعات با کیفیت بالا در جهت تامین نیاز مشتریان خود بکار گرفته و محصولی با کیفیت و خوش نام را به بازار ارائه نموده است.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش