بلاگ

نوشته بلاگ

آموزش ساخت و مونتاژ توری پلیسه

آموزش ساخت و مونتاژ توری پلیسه

 

در سال های اخیر با ارتقا کیفیت محصولات تولیدی برای در و پنجره ، نسل جدیدی از توری ها با نام توری پلیسه مطرح گردیده و مورد استفاده عموم واقع شده است. از طرفی دیگر سادگی ساخت و مونتاژ توری پلیسه ، فضای مورد نیاز کم ، عدم نیاز به ماشین آلات پیچیده آن را از جمله مشاغل کم هزینه ، زودبازده و با سود مناسب قرارداده است. گروه صنعتی آلا اقدام به تهیه و تولید کلیه وسایل و قطعات مورد نیاز ساخت توری های پلیسه نموده است و در جهت بومی سازی و محلی کردن ساخت این توری ها نسبت به راه اندازی کارگاه آموزشی ساخت و مونتاژ توری پلیسه نموده است . در این راستا فیلم های آموزشی ، نرم افزار های اندازه گیری و برش تهیه و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین علاوه بر آموزش ساخت و مونتاژ توری پلیسه ، کلیه اقلام مورد نیاز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ها ، قیمت تمام شده ملزومات مورد نیاز و فضای کافی جهت تولید با ما در تماس باشید تا با حداقل هزینه صاحب کسب و کار خود شوید.

 

 

محمدحسن هوشمند گفت:
سلام کلیـ. آموز ساخت توری پلیسه رومیخام خریدجنس وقیمت
    مدیریت گفت:
    با سلام، لطفا به شماره 09120199752 در واتساپ پیام دهید و درخواست خود را ارسال فرمایید
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش